LATMASK!

Jag är beordrad av läkaren att ligga ner hela veckan, FINE. Men jag tar det inte bokstavligt, det är ju inte möjligt?! Jag har sovit mestadels idag, löst korsord. Men sen spritter det i kroppen och jag har TOTALRENSAT hela badrummet, det skiner nu...
En bra sak med det - jag lär mig lägenheten i blindo. Jag får synbortfall exakt hela tiden och vandrar omkring i blindo i lägenheten...Jag och lägenheten är totalredo om jag blir blind =)
För att inte gå upp i vikt av allt slöande så äter jag nu 1 gång om dagen och dricker massa vatten om jag blir hungrig, inte ett gram uppåt får uppstå pga mitt latande!!!

jag längtar tills på fredag när jag blir pepparkaka,
Brunaste bilden jag hittade på mig - nyhemflyttad från barcelona, brun & fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0