TJIHOOO

1.Jag är så glad eftersom vi åker redan imorgon.
2.Jag är stressad eftersom jag kom hem 20.00 från jobbet idag.
3.mer stressad eftersom jag slutar jobba 16.30 imorgon och åker kl 18.
4. stresspackning.
5. En titt på internetbanken visade att jag har min mest panka månad EVER.
6.inte bra eftersom vi ska till Köpenhamn som är dubbelt så dyrt.
7. Jag gillar drinkar när jag är ute och dansar.
8. Jag gillar att åka Taxi (Speciellt i städer där jag inte hittar)

Men lika glad är jag för det.
För fy satan så kul vi ska ha :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej, ta även med lite varma kläder, det är ganska kallt och blåsigt. Ta med stora plånboken om ni ska till Köpenhamn, allt är dubbelt så dyrt där.

Ha nu en trevlig helg i Malmö och heja ordentligt på ? vilka lag på lördag?

Kram Pappa

2010-05-06 @ 08:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0