Skåneland

FRAMME...
Och åååh jag tycker om mina älsklingar så mycket, vi har det så himla mysigt!
Bilresan var väldigt roande!
Vi höll seriöst på att dö ett tag när vi letade efter ett matställe, fast istället hamnade vi på en bondgård där det luktade RÖV! Kräkreflexerna var på topp och ingen visste om man skulle skratta eller gråta, så det vart båda två.
När vi kom fram firade vi med varsin grogg för att sen sova!
Nu ska vi på stan och shoppa!

Iiih vad jag har världens finaste vänner!

Ni kan följa resan på www.mleijon.blogg.se också..Madde uppdaterar med än mig :)
Tror ni jag och Lina är roade av Maddes bränna? Aja, vi hönor hade kul i baksätet iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0