Lowlowloooow

Hur gör man för att lägga fokus på rätt saker?
Det jag borde lägga mest fokus på är att bygga upp självförtroendet och bli mer bekväm med mig själv. Istället gör jag nästan allt för att dra ner mig själv istället...
varenda minut tänker jag på framtiden där jag känner enorm press, när jag samtidigt vet att jag är ung och har all tid i världen framför mig.
Men det blir mer och mer påtagligt i umgängeskretsen när det blir massa sambopar, föräldrar mm mm!

idag fick jag även PANIK i forum. jag ville inte träffa någon jag kännde och blev så ledsen över att jag inte kunde ha solglasögon inomhus och gömma mig.
Så efter en affär pep jag till bussen och bort från folk...

som jag sagt tidigare - ena dagen råpanik över allt. Imorgon kommer allt kännas bra igen...
Kul berg & Dalbana jag lever va :)


Idag köpte jag iallafall nya träningskläder och gåstavar och imorgon är det dags för Vårruset, kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0