.

Söndag söndag...
klockan är bara barnet och jag har redan lyckats med en del städnng här hemma.
Och torkat upp blod efter min härliga vurpa som gjort mig halvt invalid hela helgen...!

Hur som så börjar jag oroa mig inför packningen.
Vi åker med endast handbagage, vilket i sin tur betyder att vi inte får ha med mycket vätska!
Viktigast är foundation har jag kommit fram till, men resten då? Nagellack, borttagning, deoderant, hårspray..
Blir väll till att handla i Barcelona, kul att lägga pengar på...men men!
Sen att man kommer få åka med 40 lager kläder på sig får väll gå, se ut som en michellingubbe...

Nä, inget viktigt.

Kommentarer
Postat av: Pappa

På ICA vet jag att dom har små förpackningar med olika medel som är anpassade för just resor och den mängd du får ta med in i flygplanet.

2010-03-07 @ 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0