Blödigt inlägg.

Jag & Elin satt och pratade om våra föräldrar.
När vi gick i högstadiet umgicks vi med andra vänner som levde lite hur dom ville, medans vi hade hemmatider och föräldrar som vakade över oss hela tiden...Och då hatade vi det!
Men jag tror ingen förstår hur tacksam jag är nu.

Jag har föräldrar som vart med mig hela tiden.
Gav mig världens finaste barndom och har visat mig runt i världen...
De har följt mig runt i hela Sverige på handboll, hejjat och peppat. Mamma var lagledare och Pappa var den eviga medresenären...Trots att jag bodde nära bollhallen kom de varje kväll och hämtade mig efter träningarna!
När jag mådde dåligt i Barcelona bokade Pappa genast en resa hem till mig, så jag kunde komma hem i 5 dagar och överasska Mamma och syskon.
Och Pappa som sa att han inte kunde komma till Sthlm pågrund av jobb överasskade mig med att ändå stå där på Arlanda, då hade han bilat upp hela vägen för att träffa mig!
Sen att ni skiljdes var ju inte så bra, men vafan!

Mamma & Pappa - jag ska bli som er!

Här överasskar jag Mamma & Ebba med en snabbvisit i Sthlm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0