Nu är det daaaags!

det här med tatueringar...igen!
ska jag våga ta steget och tatuera hela mitt vänstra skulderblad?
Jag har tre alternativ på motiv.

1. Två händer där lillfingrarna håller i varann, man ska se en bit upp på armen också. Runt omkring ska det stå ett A, B, H & E - min familjs första bokstäver i deras namn. i afrika betyder det kärlek när man grabbar tag i varandras lillfingrar!

2. Den här ni....En hel stad på skuldran, fast en blandning mellan 2 städer..Kan ni gissa vilka?! Barcelona - stockholm!

3. Ge tatueraren fritt utrymme för blommor, fjärilar och massa färg! Eller endast en stor fin & färgglad fjäril...

Iiioooohhh men nu är det verkligen dags!

Kommentarer
Postat av: Paula

va fan hände med att fylla ut underarmen :) haha (barcelonasyndrom)

2010-06-15 @ 21:44:16
Postat av: Natalie

jag röstar för nummer 1! :) love you

2010-06-16 @ 12:02:23
URL: http://natteli.blogg.se/
Postat av: ebba

åååh heja heja heja! Jag håller på alla altenativ! doo it!

2010-06-17 @ 08:04:43
URL: http://ebbasvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0