Midsommar

Vilken helg.

Vet liksom inte vart man ska börja. Bilresan var som alla andra bilfärder, massa vin och musik! Musiken var det bästa, killarna som ska vara så jävla manhaftiga och coola hela tiden gav vika..
 "men ööh nää vafan vi lyssnar endast på 50-talsrock & raggarlåtar i bilen" hahaha HELL NO. jag och Liza blinkade så fint att vi fick rocka till Hits for Kids hela bilresan, haha!

sen har det endast vart fest fest fest. Jag har tagit årets första dopp och lärt mig köra cross!!!
jag & liza har verkligen vart grymma, vi har lagat ALL mat och städat medans killarna har fiskat och kört cross...Så jag blev snabbt "Mamma Anna"
Killarna blev mycket nöjda när jag körde cross efter ett par nubbar, då var jag inte så noga med allt längre!

jag har även blivit sensuellt matad med potatis och beasås, herreguuud vilka hemska bilder som kommer komma upp på en...(Alla hade massa lappar med uppgifter de skulle göra under midsommar, därav dessa foton)

Kan glatt berätta att jag fick en badring helt gratis eftersom snuskgubben i lottståndet blev intresserade av de lite snuskiga målningarna Andreas satte på min arm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0