nattkludd

Massa planerat de närmsta dagarna. Jag måste hålla mig aktiv hela tiden.
men det kan ju tas som om jag mörkar något tydligen, less blir man!

Ikväll mös jag med Elin, Sebba & Adrian. spel som på schemat och elin vann flest gånger (givetvis skyller vi på att hon har 3 hjärnor i kroppen)

Undra vilken frysvara som får skeda med mig ikväll. kanske fryst sparris? Så varm är min lägenhet.

Teresia är hemma från kanada igen och det gör mig så glad. Att kunna ringa henne när jag vill och att ha en så fin vän hemma i sverige igen gör mig så glad..Exakt vad som behövs!

Oj, vad kladd det blev.
Imorgon ska lägenheten saneras och vin på stan ska drickas.

natti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0