HEJJA EBBAAAA

Kom på en sak.
Min lillasyster börjar snart sitt sista år på gymnasiet, sen är det studentdags. Och jag håller alla mina tummar för Ebba.
(och för att jag vill åka flak utan att ramla av en gång)

Mitt största misstag i livet hitills är att jag hoppade av skolan. När jag hade 4 månader kvar hoppade jag av!
Och då ska gudarna veta att jag har gjort många misstag och dumheter, men saker som kanske tillhör ungdomen (och att bo i Barcelona)...
Men alla de misstagen har man lärt sig av och kommit över, men fy så jag önskar att jag hade kämpat på mer med skolan...


Så hela detta året ska jag peppa och stötta min kära syster och sen se henne ha en av de bästa dagarna i sitt liv när det är studentdags.
HEJJA EBBA

Kommentarer
Postat av: Pappa

Anna, du är en helt underbar dotter och syster, jag har haft en fantastisk lycka att få tre helt underbara döttrar. Älskar Er.

Kram Pappa

2010-07-08 @ 16:57:54
Postat av: Ebba

HEJA MIG!

Älskar dig anna

2010-07-08 @ 21:04:48
URL: http://ebbasvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0