Fernando & hela jäkla barcelona

NÄR SKA DET GÅ ÖVER?den 31 juli är det ett år sen jag satt och grät på planet mot sverige.
2 år var över.

Jag satt nyss och pratade med Fernando, han sa att allt var som vanligt. Att jag ska värdesätta min tid där nere, uppskatta alla fina minnen...
Och det är det enda jag kan göra. men hur länge ska jag behöva tänka på barcelona varje dag? Behöva sakna det?!

Do you really want to live forever? Forever, or never.
Fernando, jag saknar dig. Barcelona. Vännerna. Stranden. Gatorna. Skratten och mina 2 år!






Kommentarer
Postat av: Karolin

Det är klart man saknar det Anna!!! Det får man göra... men istället för att tänka på vad man hade så får du tänka på vad du vill ha NU! Du vill ju jobba med barn och plugga vidare inom det (om jag har förstått det hela rätt), tänk framåt och var glad för det som har varit!?! :-) Någon gång kör vi en sjuhelvetes jävla reunion o åker ner, och dagen efter när någon ska gå ner till pakisen kommer vi inte sakna det ett dugg ;-) Just nu längtar jag efter att få umgås med er i helgen, då kan vi prata massa gamla Barcelona-minnen och inte minst FRAMTIDEN! Puss på dig kompis!

2010-07-13 @ 17:42:20
Postat av: malin

jag saknar dig!

barcelona finna alltid kvar & som fernando sager, ALLT ar som vanligt har.

jag tycker du ar jatteduktigt, du gor nagot du brinner for & du skapar en framtid (tant-malin, hahaha)! du ar sa fin, PUSSS!

2010-07-13 @ 20:10:06
URL: http://heymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0