1-årsdag.

Kom på en sak idag(okej, några minuter försent)...den 14/7 var det ett år sen all hysteri kring Hatten startade.
Jag hade en galen natt i Barcelona.
Jag gjorde något ingen ska göra på ett dansgolv.
Jag dansade som aldrig förr.
Vi efterfestade på guifre.
Tröttnade på guifre och åkte till ett hotellrum.
Där imellan kom hatten ifrån guifre.
Vi tröttnade på hotellrummet.
Gick till stranden kl halv 8 på morgonen.
Sov 2 timmar och vaknade i ett kokhett barcelona.
Solade och badade hela dagen.
La armen över ansiktet på stranden och brände skiten ur min undersida av överarmen.

Sen var hatten borta.
Det för med sig en bra sak - hela historien visade vad en vän kan gå för. även i efterhand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0