sliten...

Fredag. Men känns snarare som måndag eftersom jag har haft två helgliknande dygn.
Jag fick långväga besök från Danmark, Jonas har vart och hälsat på i 2 dagar och det har inneburit massa rödvin, shopping och för sena nätter. Så ikväll ska jag inte röra en enda jäkla fena utan bara breda ut mig i sängen och ta det lugnt.
Just ja, nu har jag levt på pulverdiet i 3 dagar. Motstod frestelserna på den mysiga italienska restaurangen igår och köpte ingenting när ebba och jonas fyllekäkade på donken. Jag känner mig svag och jävligt sugen på mat. Men nu JÄVLAR!




Kommentarer
Postat av: C

Roligt att min garderob kommer till användning tjejer ;) Looking good

2010-01-09 @ 09:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0