sambo

Jag har skaffat sambo. En riktigt söt en också, och jag älskar min sambo.
Många fel har den dock - Blond, kort, tjej och....familjemedlem.
Nä ingen drömkarl alltså, men lik förbannat mig goa lillasyster! När den långa, mörkhåriga och manliga människan blir min sambo så får Ebba flytta ut...
Så ja, min lillasyster flyttar med mig ett tag. Hon behöver nog det och jag gillar ju sällskap!


Och idag fyller Teresia 23 år, ung som dagen och snygg som få.
GRATTIS!
Jag ska ta med henne på en heldag på sturebadet, MYS!
på fredag ska vi skåla för dig snygging...
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ebba

Ojoj så vi ska mysa och pysa!! Älskar dig

2010-01-27 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0