Let us die young or let us live forever

Jag är ju smått besatt av väldigt många bloggar. Och idag skrev en om hur mycket hon tyckte om låten Forever Young.
Och den låten har ju en speciell plats i mitt hjärta, och även på min kropp.
Jag har ju för helvete låten tatuerad på min underarm!
Men så förklarade hon det jag har haft så svårt att förklara, det betyder ju helt enkelt att man ska passa på att leva när man är ung.
Jag är ung. Jag är ung och sitter hemma och tittar på Lets Dance.
Det måste hända nånting, för just nu passar jag fan inte på.

Dèjanos morir jòvenes o dèjanos vivir para siempre

Kommentarer
Postat av: malin

vara armar kommer forevigt ga ihop med varandra <3

kan ni inte boka barcelona-resa snaaaaaart!?

PUSS

2010-01-18 @ 15:58:05
URL: http://heymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0