Helgen

Söndg och det är strålande sol...Och vad gör jag? Ligger i sängen och är heldöd...
I fredags var det en liten typ av Barcelonanatt, fast i Sverige..Med festande långt in på morgontimma... För att sen vandra genom sturegallerian i trasiga strumpbyxor, jag kände mig väldigt malplacerad...Men till slut kom jag hem till min storasyster där jag med nöd och näppe klarade av att se Robinsonfinalen innan jag sjönk ner i sömn..
Och sen dess har jag legat raklång i sängen!
Jag klarar tydligen inte av den typen av festande längre, eller jo..Men då an jag inte ha några planer de närmsta 2 dagarna därefter :)

Nåja, här är lite smått och gott från kvällen.






Kommentarer
Postat av: malin

alltsa, twilight ar ju INGENTING om du jamfor med avatar. men du maste se den i 3D om du ska se den. jattehaftigt. se den, se den, se den! SA vart!

saknar dig min fina. hoppas allt ar bra!

PUSS!

2010-02-02 @ 15:13:41
URL: http://heymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0