.

Ok.
Jag och Mathilda kom fram till att vi numera ska leva ett possitivt liv.
2010 kommer vi hitta våra kärlekar, sänka våra krav och ha ett bra år...

Jag ska bli mer nöjd med mig själv, jag ska ta hjälp och jag kommer hitta en lägenhet, jag kommer börja plugga i Mars och jag behöver inte känna nån press att vara gravid inom ett år. (för HEY, jag behöver en karl för det)
jag ska radera stort antal nummer i telefonboken...Helt enket lägga alla 2009s dumheter bakom mig!
OCH, jag ska jobba på min mörkrädsla, hur det nu går till?!
Sön-tis bor Mimmi här hos mig..Sen mellan ons-fre är det en gammal vän som kommer hit?!

Nu gör vi 2010 mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du har tydligen missat att ta bort ett nummer från din telefonbok.... inte sant!!!!!

2010-01-03 @ 10:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0