Valentine.

Alla hjärtans dag....
Det finns så fina minnen...För 7 år sen var jag på dejt med Johan. Jag minns att jag ville kräkas av nervositet, jag bönade och bad om att bli sjuk för att slippa..Inte för att jag inte ville träffa honom utan för att jag bara ville slippa nervositeten som nästan tog död på mig.
Vi gick på bio och kysstes för första gången, höll hand och jag blev sådär fantastiskt kär! Jag läser ofta min gamla dagbok från den tiden, bara för att läsa om all kärlek! Herregud så kär jag var...
4 dagar efter, den 18 blev vi tillsammans. Vad hände med tiden? det känns som igår.

Förra året var det återigen dags för dejt.
Så fint när Magnus bjöd ut. Det blev middag på fusion och jag beställde in nå slags bönor till förrätt, och dom var så jobbiga att äta...det blev som trådar i munnen men jag höll tyst och tuggade...
Jag minns vad jag hade på mig och hur jäkla nervös jag återigen var. Vi möttes längst ner på ramblan vid statyn och han var så lång och stilig när han kom gåendes...Jag kände mig så kort trots att jag hade höga skor, vandrandes med en kille på 2 meter och jag älskade det...
Här slutade det inte med nån finare kärlekssaga dock, tvärtom! Jag kommer nog dra alla handbollskillar över en linje, de är otroligt charmiga, sexiga, snygga, roliga...Men inget att hänga i julgran! 

Ikväll ska jag ha dejt med Teresia, och då kan det ju omöjligt gå fel.
Världens finaste kompis. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad killarna har missat är att Du är Väldens finaste tjej.

Älskar Dig.

Pappa

2010-02-15 @ 00:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0