Längtaaaaaar!

Vet ni vad jag längtar efter.

Den 7 Maj, då åker jag återigen på en gammal hederlig roadtrip med Madde, Lina, John & Mohlin.
Denna gång med destination Malmö/ Sm-finaler i handboll...
Som alla andra gånger kommer detta innebära en kul bilresa, bra handboll & en jävla festnatt.
Jag tror nog det är viktigt att ha saker att se fram emot, även små som denna. Sålänge man har något att längta efter och som man vet kommer sluta bra.

Målet efter den helgen är en lite större sak.
Jag planerar nämligen att spendera 3 hela veckor i mitt älskade Barcelona i sommar...

Man ska nog ha mål och saker att se fram emot hela tiden.

Mitt mål vet ni ju...Ha pojkvän och vara gravid inom 1 1/5 år!!!


Kommentarer
Postat av: ebbs

Lycka till hälsningar från moster Ebba

2010-02-23 @ 19:50:02
URL: http://ebbasvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0