BarcelonaLiving.

Det är inte okej att jag ligger i min säng och gråter.
gråter av saknad efter Barcelona, VARFÖR sa ingen att det skulle bli såhär efter hemflytt?
Jag var i Barcelona i Oktober, och nu är det Februari. Och så länge har jag aldrig varit ifrån staden sen jag tog min Barcelona-oskuld...
Jag fick mail ifrån familjen i Barcelona idag, Fredrik fyller 4..FYRA ÅR!
Jaha, nu gråter jag lite fler tårar. Jag saknar mina fyra prinsar! Tänk om dom tror att jag glömmer bort dom?

Nåja, Världens finaste, gosigaste, roligaste, underbaraste kille fyller 4 år...FYRA!
Herregud, känns som det var blöjbyten och potträning i förrgår.
GRATTIS!







Kommentarer
Postat av: Pappa

Spara några kronor då och då så har du snart till en resa ner till Barca.

Jättefina bilder på dig och din lilla Älskling.

Kram Pappa

2010-02-03 @ 01:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0