nu köööööööööööööööör vi!!!!

Helt otroligt hur peppade alla är för helgen. det tisslas och tasslas.
Planeras och stressas. Vissa säger att det blir tidernas helg! Önskar jag kunde åka med på den roliga vågen utan stress.
Men eftersom jag håller i lördagen är det omöjligt!
Haha tessan & Mogge som bor 5 min ifrån mig ska bo här i min lägenhet ihelgen. Allt för att vara nära lokalen där det kommer smälla hårt ihelgen! Efterfesten till fredagen planerar folk fint också, hos mig ska det vara pyjamasparty medans andra ska till trollan och ha skummparty, hahaha!!! Sen upp på lördag för att starta om igen.

FYFAN vad rolig helg detta kommer bli...pepp pepp peeeeeeeeeeeepp!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0