<3

3 veckors semester är slut.
jag känner mig bara tom, vad hände med veckorna? Och vilken semester, den var underbar och hemsk, tog sånna vädningar jag inte ens trodde var möjliga.
Jobbet kommer läka det jobbiga, jag behöver mitt jobb, det får mig att må bra...

Nu är mina prinsar i Sverige, helt otroligt att man kan älska barn som inte är ens egna så himla mycket som jag älskar de 4 pojkarna.
Alexander, Fredrik, August & Willhelm...
Snart ser jag fredrik komma springande mot mig och ropa Anna Sväääääärd med armarna ute. gulle!
Den 20 hoppas jag kunna ha minstingen willhelm med mig på jobbet efter lunchen, de andra ska iväg på dop i norrköping...Mys hela dagen/kvällen med lille bebben..

Här är lille willhelm, söta underbara du!


Kommentarer
Postat av: ebba

ååååh får jag leka med er dååå?!

2010-08-02 @ 22:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0