Reklam VM (?)

Jag är stolt som tuppen.
Min duktiga, ambitiösa och helt lysande storasyster är så himla bra.
Tänk er VM i friidrott, fast i reklam. Helle och hennes vänner på Berghs har vunnit i reklam-VM!
Så hon ska till New York för att ta emot pris. Och givetvis spritter det i mina resfingrar...
Jag har råd att följa med, men det är bara jobbet som skulle vara knivigt att få ledigt ifrån eftersom jag nyss var i Barcelona en vecka...

Men tillbaka till Helena.
Hon är så himla duktig på det hon gör och jag är en stolt lillasyster!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hade det funnits VM i att vara bästa Förskolefröken så hade Du vunnit det!!!!!!



Kram Pappa

2010-04-18 @ 15:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0