FINALHEEEELG!

Jag vill bara att veckorna ska gå...FORT!

Jag vill hoppa in i bilen med min fina vänner och åka mot Malmö och SM-finalerna! Se två bra finaler och sen ha en jäkla härlig handbollsnatt i Malmö.
Vi åker tidigt på fredagen, redan kl 7 för att så snabbt som möjligt komma till Malmö och droppa våra väskor för att sen spendera eftermiddagen/kvällen i Köpenhamn.
Och sen säger det PANG på lördagen!

Och passande nog har vi Pappas lägenhet hela tiden. Och han är i London, tur i oturen!
Jag, Madde, Lina, John & Mohlin kommer ha sååå kul.
Hade lite kontakt med min förre tränare som kanske också ska husera med oss under helgen, så då får jag och Madde höra vår favorit..KYCKLINGHISTORIEN live av Erik, JEY!


GE MIG MAJ MÅNAD!!!!

Såhär såg vi ut på finalresan i GBG  för 4 hela år sen...Herrejisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0