vinter 08/09

Jag har legat och läst hela den här bloggen från start, jag har försämrats oerhört.

Jag saknar förra vintern, jag saknar tjejerna. Jag saknar att huttra i en kall lägenhet med er.
Jag saknar att laga pannkakor med er. Jag saknar våra mooviesessions på fredagskvällarna.
Jag saknar vårt maraton med Fia med knuff på jobbet. Jag saknar vår oerhört härliga middag på nyår. Jag saknar våra fina pepperkakshjärtan på lill-julafton. Jag saknar våra fikastunder på DosTrece. Jag saknar den där frukosten på taket när vi bodde på Nou de la Rambla.När jag vi satt på den lilla balkongen på morgonen. Hur vi tramsade oss i portkameran. Hur vi smorde in oss i kräm den där kvällen. Hur trångt vi hade när vi var tre som delade säng.

När jag läser tillbaka i bloggen så förstår jag hur lycklig jag var.
Nu känns allt långt borta, jag har inte pratat med någon av er på väldigt länge.
Hur som, jag saknar den tiden.

Mathilda, Malin, Elin, Amanda, Karolin, Blondie, Emmi & Nataly - Jag saknar er & förra vintern.

Kommentarer
Postat av: e and n

åh vilken älling. jag saknar det så mycket ibland att jag spiller osynliga tårar. Det var jävlar tider det Anna :) puss tusse från mig och naty.

2009-09-08 @ 14:22:22
Postat av: karolin

& JAG DIG!!!

2009-09-08 @ 16:47:22
URL: http://heartattackandwine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0