RumpaÄndaRövaStjärt

Jag har just skickat iväg ett mail till två vänner, jag vet att jag var orättvis sist jag såg dem.
Jag skrev hur mycket jag saknar dom och att jag älskade de båda två jättemycket.
Man blir ju så bölig såhär på kvällskvisten, men jag har både igårkväll och ikväll förstått hur lite vänskap man får av vissa.
Därför ska jag bli extra noga att visa mina vänner hur mycket jag tycker om er.

Sen får de falska, bittra och egoistiska vännerna klara sig bäst fan de vill.
Ska vi säga så? Ja toppen.

Min PT blev så gulligt generad när jag sa att jag ville ha träningsvärk i Röva idag. Han döpte snabbt om det till "den andra sidan".

 

Mina vänner, jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar dig med!

Jag jobbar ihjäl mig denna vecka. Ska vi försöka styra upp något veckan efter det??

Puss!

2009-09-11 @ 08:47:55
URL: http://wallewallin.sharemyplaylists.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0