Pojkar pojkar pojkar!

Påväg hem ifrån jobbet idag så pratade jag och Mimmsan om killar och tjejers olika beteende.
Hennes karl beter sig konstigt ibland och alla karlar jag nånsin vart omkring har betett sig konstigt.
Tycker vi tjejer.

Denna konversation hade jag idag:
Kille: Vad ska jag säga för att inte behöva åka hem till henne?
Anna: Säg att du ska vara med en polare, precis som du sa till mig förra helgen.
Kille: Nu ska vi inte vara sån.
Sen bestämde vi att vi skulle ses ikväll, kolla Idol.
Timmar senare var Idolkvällen inställd. Anledning? POLAREN SÅKLART!
Så ja, jag blir ensam idoltittare ikväll.

HAHA KILLAAAAAAAAAAR!
Imorgon blir det något busigt med Mimmsan, inkluderat vin!

Ha en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0