Isprinsessan.

Tänk er ett sånt där test i nån tjejtidning, låt oss säga i Veckorevyn.
Och en fråga är denna.


11.
Du är ute på krogen när en gammal skolkompis från högstadiet kommer fram för att hälsa.
Du...

a) Känner inte igen personen i början, men sen faller poletten ner och du kommer ihåg. Trevligt!

b)Ger personen en blick som kan döda, hur fan vågar denna lilla skitunge komma fram till mig?! Det är jag på tok för cool för.

c)Blir överlycklig och pratar med personen resten av kvällen.

Svar B känns lite drygt va?
Tyvär har jag en person i min närhet som gjorde just så i veckan och självklart kommer skvallret om detta  till mig inom ett par timmar...
Jag önskar innerligt att denna tjej hoppar ner från sina höga hästar snart och blir trevlig mot sin omgivning.
För ett trevlig Hej kan väll inte vara så nedrans svårt att få fram va?

Annars då, jodå. Söndagsångest så in i helvete...


Kommentarer
Postat av: Helena



Så tråkigt när en fin blogg helt plötsligt blir så smutsig ... Som ett barnkalas för tonåringar.

2009-10-05 @ 18:27:45
Postat av: Anna

Så tråkigt när en fin människa blir så...elak och dryg!



2009-10-05 @ 22:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0