helgmys

Det är rena rama hemvändarhelgen.
Madde min Madde är hemma över helgen, vilket betyder tjejmiddag i afton.
Och Victor, min härliga vän som jag såg senast den 18/8-07. Min 20-årsdag alltså. HAN är hemma och hälsar på vilket betyder restaurangmys på söndagskvällen.

Men först håller vi tummarna för mig idag.
Jag ska återigen kasta mig ut i affärerna och shoppa, förra helgen gick det åt helvete...
Nu SKA jag kamma hem 2 jackor, skor och dessa satans TÄCKBYXOR!
(Carro, förvänta dig ett besök på jobbet)

Mitt sällskap, Mimmi tror att vi ska luncha och det ska vi. Men hon ska även agera smakråd och banka vett i skallen på mig så jag slutar vara så förbannat kär i kärleken.

HEEEEELG....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0