Halloween

Jag var precis på Boo Kyrkogård och tände ett ljus till min lille Mormor.
Vi tog en promenad på kyrkogården, och herregud vad ledsen jag blev.
Där var min systers vänner, Kompisars syskon, skolkamrater, bekantas föräldrar, vänners ex mm mm.
Alla så unga.
De flesta omkom på sätt man kunde ha stoppat...
Tänk om vi alla nära och kära bara kunde ta hand om varandra bättre, jag har vänner som inte ens hör av sig. Eller är så jävla insnöade i Jobba, äta, sova.
Vi ska jobba i 45 år till, är det om 45 år vi ska ha tid för varandra?
Skärpning, vi är unga och friska och ska kunna ta hand om varann.

När jag kom hem berättade min lillasyster för mig hur jävla tjock jag är.
Kärlek var det ja.

Men åh så fina kyrkogårdarna är under Halloween.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0