Greg Says

Tyvär kan jag inte finnas vid er sida hela tiden, mina damer, för att vifta bort alla dåliga ursäkter och därmed alla skitstövlar som kommer i er väg.

Men en sak kan jag göra: Måla upp ett scenario som ni aldrig kommer möta när killen verkligen är intresserad: Ni kommer aldrig att få se er själva stirrande maniskt på telefonen för att få den att ringa. Ni kommer aldrig att få se er själva förstöra en kväll med bästa tjejkompisarna för att ni ringer hem till telefonsvararen var femtonde sekund. Ni kommer aldrig behöva hata er själva för att ni ringt honom när ni vet att ni inte borde.

Vad ni kommer att få se är hur ni behandlas så väl att telefonen blir överflödig, eftersom ni har fullt upp att bli beundrade!!!


Jag har givetvis velat kasta denna satans bok åt fanders ett flertal gånger nu.
Men när man tänker efter så stämmer nog vartenda ord, vilket betyder att jag är inne i en lek där det inte finns någon bra avslutning...
Som mitt vanliga jag så tänker jag MEN TÄNK OM, och det är ju självklart ett big NONO.

Satans jävla bokfanskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0