Dom


Igår kväll va jag på en grekisk restautrang tillsammans med Annick och Karen.

Karens man dog i augusti och det har varit svårt att kontakta henne i den sorgen men nu bestämde vi oss för att det va dags att ta henne ut på resturang för en trevlig tjejkväll. Hon va jätte glad att se oss och vi att se henne.
Sist jag såg henne va några dagar efter att han dog på vakan innan begravningen och det va inget kul möte alls.
Hela hennes familj står mig väldigt nära, det eftersom Karen är bästa vän med Mia och eftersom jag va bästa vän med Karens barn. Förra vintern bodde jag hemma hos dom i sex månader. Karen va mesta dels i Anguilla och barnen hade flyttat hemifrån. Så då va det endast jag och hennes man som bodde tillsammans. Vi brukade äta middager och röka ciggaretter i köket vissa kvällar då vi båda va hemma och hjälpas åt at skotta snön hela vintern.

Nu är han bara borta, dog i en hjärtattack den 19 augusti. Morgonen därpå när jag fick reda på det grät jag i JPs armar. Det gjorde så ont att tänka på hur familjen mådde.. Han va en sån underbar man och far.

Vi hade iaf en jätte mysig tjejkväll igår där vi pratade om allt mellan himmel och jord och vi lämnade restaurangen sist ut av alla.

RIP Dom
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0