Tisdagspanik.

Ibland (läs Ofta) så känner jag mig enormt stressad.
Stress för hur jag enligt borde ha det nu...
Många av mina vänner är sambos och helt fantastisk kära, en del har även barn.
Andra ligger före med plugg. Det är Lund, Uppsala osv...
Mitt enda försvar till att fortfarande bo hemma är väll att jag fortfarande är nyhemflyttad från ett helt annat land.

Men jag vill så gärna ha allt nu. Sambo, hus, barn..TODO!
En gammal klasskompis skrev till mig på den fina facebook-chatten.
En vanlig fråga ser ut såhär: "jaha, vad gör du nu för tiden då?"
Nej nej, frågan löd..."Har du barn och så nu eller?"...Eeehm nej inte riktigt va.
Och min gudmor lämnade lite babysaker hos oss förut som hon har lånat, och pikade med att jag nog kommer få användning av detta först.
I Wish.

Jag vill jag vill.
Men ack så långt ifrån allt det där jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0