Dangerous Love.

Vänta lite nu.
Mitt facit med de 3 senaste flörtarna ser onekligen bra ut.

1.Umgicks ett bra tag. Det var alla hjärtansdag middag, övernattningar,  och ännu mer middagar.
Hur slutade detta?
Jo, helt jävla PANG POM BANG efter en utekväll. Och nu i efterhand har jag nog svaret, under hela tiden var killen blivande Pappa...Men det var ju inte så viktigt att berätta, nej nej!

2.Passion Passion Passion, han gör mig så knäsvag...Vart med i bilden länge, för länge!
Hur slutade detta? Det har slutat..100 gånger! För han är även den  elakaste killen i ett par skor...

3. Försvann innan det ens hade börjat.
Vad hände? Det händer och det gör ont.

Detta fick jag av Lina idag:
"Sitter mittemot världens snyggaste man i 30-årsåldern med sin lilla son på bussen. Vafan! Var är alla dehär killarna när de är 25 och ogifta? Suck..."

Ja, det undrar jag också. Inte fan är de där vi är iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0