9D1

Igår stog klassreunion på schemat.
Att jag gick i världens bästa klass gjorde såklart att kvällen blev grym! Det var som om vi fortfarande gick i högstadiet, lika kul hade vi nu som då.
Minnen minnen.
Jag grät bort allt smink redan under förrätten. "jaha, nu börjas det. Annas skratt"
Vi shottade som om vi skulle dö imorgon och skålade för ALLT flera gånger om...
Och dansade som tokar!

När vi var på klassresa i 9an i fjällen bodde vi i två lägenheter. En med oss tjejer och en med killarna. Vi tjejer organiserade maten perfekt.
Medans killarna ENDAST köpte våffelmix av deras budget. Och glömde smör som man behöver i järnet, haha!

Åh jag älskar oss och 9D1 Idrottsklassen.
Och det är fan som vi sa, lärarna minns nog oss ganska enkelt.

Idag mår jag som en jävla röv, men det är det värt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0