Kööör ba!

Nu ska jag ta tag i mig själv, seriöst!
Då menar jag att jag har blivit fetare än självaste A. Book ungefär.

Sa nu ska jag och Mathilda ta tag i våra hälsovanor.

Måndag: Morotssoppa
Tisdag:Kyckling & Quinoasallad
Onsdag:Woka grönsaker
Torsdag:Linssoppa
Fredag:Tonfisksallad
Lördag:Spenatpaj (jaja, degen men det är lördag)
Söndag:Ingefärskyckling med stekta grönsaker.
Och alltid ha matlåda med till jobbet som innehåller resterna från middagen plus apelsin till mellanmål
och varje morgon äter vi ägg och te. (Vi kokar 2 ägg och Mathilda äter vitan och jag gulan)

Så idag har vi storhandlat och vart ute och joggat samt gjorde styrkeövningar.
HEJJA!


Kommentarer
Postat av: ebba

BRA ANNA!!!

2009-05-04 @ 23:27:35
URL: http://ebbasvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0