Nytt

Okej massa nytt har hänt på sistonde. Först fick jag reda på att jag inte skulle få va kvar i Sickla pga dålig försäljning så då skulle jag få gå tillbaka till Välingby där jag har min fasta tjänst. Har gått och varit så ledsen å besviken över det men sen så en dag ringde dom från butiken på Hamngatan och sa att dom ville ha mig på Trend avdelningen där! På heltid! Herregud, jag är så nervös så jag håller på å kissa på mig varje gång jag tänker på det. Heltid också, jag som tycker jag jobbar mycket nu kommer ju dö och speciellt i det tempot dom har. Men vafan bättre än Vällingby iaf.
Annars så är allt bra. Har shoppat jätte mycket också som ni ska få se, massa fint! Men det kommer lite senare när jag orkar.
Har övningskört andra gången också, gick ganska bra men jag är fortfarande nervös. Nästa gång ska jag tydligen ut å köra på motorvägen och grejer, blir spännande och se hur det går!
Helgen blir ganska lugn med jobb och mys hemma som det ser ut nu. Är typ fortfarande bakis från i lördags hehe.

Saknar er

Love
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0