Njuter

Det här med att ha semester i 1 månad i Barcelona kan vara det mest geniala jag har gjort.
Dagarna ägnas på stranden, vissa kvällar spenderas ute i den vilda BarcelonaNatten, medans andra nätter spenderas med att sitta och berätta spökhistorier till halv 4 på morgonen.
Helgen va chill, fredagen var tokig och vår älskade Momma fick ANNA SVÄRD att dansa till Hip Hop (Dettsa minns inte jag, men Momma) Vi dansade annars till härliga svenska låtar och annat grymt.
Vakna ensam, jag snarkade för mycket, smällkäft...
The Strangers, gosigt folk och läskiga historier bestog lördagskvällen av...
Ikväll lagade Momma köttbullar med hemmalagad mos till oss, min favoriträtt...
Snart ska vi se på Sunes sommar och gosa ner oss på madrasser framför tvn...

Imorgon är det stranden och Nasty.
Behöver jag säga att jag ska njuta av min sista tid i mitt älskade Barcelona?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0