Midsommar

Glad midsommar.

Jag sitter och jobbar pa sjalvaste midsommar, tror ni folk blir irriterade? Ja.

Men sen jaklar blir det firande, vi startar med sill, potatis, lax och allt dartill pa var takterass.
For att sen bege oss med varenda svensk till Cituadella parken dar det blir dans runt PALMER och jordgubbar.
I Sverige ska vi flickor lagga 7 blommor under kudden om natten for att dromma om var framtida man, i Barcelona ska man hoppa over 7 st vagor (Ja, i vattnet).
Sa om jag kanner mig sjalv sa kommer det hela avslutas med ett nattbad i antingen havet eller i poolen, om vi badar i poolen far vi val fixa egna vagor.

Jag ar taggad!!!
Idag koptes aven biljetterna till Sonar, taggad som fan for morgonnatten ocksa...Vilken helg!

GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0