Helg

HUA.

helgen ar slut, och vilken helg.
fredagens utgang var val sisadar, trevlig forfest men jag, Paula och Billy gick hem tidigt!
pa lordagen vaknar jag av ett telefonsamtal:

- Hi Anna, its Charlie from ysterday! (ratt svaning?)
Jag - eehm hiii?
- Dont you remember me?
Jag- No sorry, i think i was a bit to drunk ysterday.
- Haah Anna, its Ottman.
jag kan saga att jag hann skita pa mig innan det, illa nar man inte kan minnas!

Lordagens utgang till City Hall var GRYM!
jag, Mathilda och Momma gick dit och dansade hela natten lang.

Ems, jag har traffat din favvo en del. De saknar dig och tycker du ska komma tillbaka! Det tycker jag ocksa.

IKVALL AR DET NASTY OCH JAG AR SJUKT TAGGAD!

Kommentarer
Postat av: Ems

ÄJ MEN FAN VA GOTT. va glad och mätt man blir när man sitter här hemma av dina inlägg! o nääästy ikväll, tänker på er och dansa av dig skorna lite för mig ;)



Pussar!

2009-06-08 @ 15:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0