fram och tillbaka

Nej, jag kan inte.
Jag bara kan inte, hur ska man kunna lamna manniskorna? staden? stranden?
Barcelona ar mitt hem, mitt liv.
Visst, jag ar kanske feg som inte kommer hem och tar tag i mig sjalv. Men vad ska jag gora i Sverige nar jag inte sokt in till nagon skola? Ska jag jobba precis som har, fast i kyla och vardagslunk?
Nar jag kan jobba 6 timmar om dagen och bara leva.

Forutom vanner och familj sa finns det inget attraktivt med Sverige.
Nu ska jag sparka mig sjalv i roven och se till att ordna upp mitt humor och fixa de har.
Jag kan inte aka, jag kan bara inte.
Jag stannar...

Lar mig flytande spanska, ge mig en het karl, ett bra jobb och varldens basta forhallande. Tank om det vore sa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0