Zlatan

Igårkväll åkte jag och Tone till Camp Nou för att välkomna Zlatan, och fyfan vad folk...
närmare bestämt 75000 personer, största presentationen någonsin av en spelare i Barca!!!
Stämningen var häftig, en jävla tomte började vifta med en Real Madrid flagga och jag har aldrig hört en sån kör skrika "Hijo de puta" så högt förr...
2 timmar försenad kom Zlatan in iallafall, åååh det var grymt häftigt.
Men det varade i 2 minuter innan massa katalanäckel stormade planen, vad fan hände med säkerheten? Sjukt pisamt att se!!!!

Nä, annars är det packning som gäller idag med och sen handla inför morgondagens grillning!
Kommer komma hem som en viting eftersom jag inte känner att jag har tid med stranden, så sjukt mycket måsten och packning innan torsdag...fyfaaaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0