woohoo canada

tillbaka i Montreal! Kanns jatte skont att vara har igen. Kom fram runt ett tiden i mandags vid lunchtiden. Spenderade hela eftermiddagen med kara pojken i sangen. snackade och bara myste! Sen drog vi ivag till skateparken med alla fina grabbpolarna. 
Idag jobbar J och jag sk ut pa en loparrunda med nya spingskorna som mina kara foraldrar kopte tillmig dagen innan jag akte. Sen kommer Jp's mamma och hamtar mig, vi ska ha mysig middag tillsmmans ikvall i hennes nya hus. bara hon och jag och snacka skit som vi alltid brukar gora. 
Imrogon ska jag nog svanga forbi AA och halsa pa!
Annars tycker jag att det ar jatte bra att vi antligen fatt internet i laganheten, det enda neggo ar att vi itne har en router sa det ar bara internet pa en plats dar sladden ar. 

C, sakanr dig redan! A, har saknat dig hela tiden. Ta hadn om varandra nu! alskar er

/T

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad bra att du har det bra! =) hälsa pojken så mkt love.

2009-07-29 @ 21:52:19
Postat av: Anonym

Vi ska ta hand om varann, och prata med dig på skype :)

Älskar dig!



/A

2009-07-30 @ 06:31:23
Postat av: C

Saknar dig också redan!

2009-07-30 @ 20:59:40
Postat av: T

gruppkram!

2009-08-03 @ 19:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0