Muuumma

Gårkvällen blev lång och väldigt rolig.
Partaj med glatt folk på takterassen.
Mommas sista kväll, vem ska nu tar ner mig på jorden när jag flyger iväg? Laga otroligt god mat till mig? Ha serious talk med tills jag gråter...
Momma, jag kommer sakna dig. Och snart ses vi i skåneland.
Grannarna vart utelåsta inatt, vilket resulterade att vår lägenhet var proppad, behöver jag säga att det var svårt att sova med så mkt folk i denna hettan? Riktig ormgrop blev det, fresh.
Nu sitter jag och Karin i lägenheten och smälter bort, fyfan så kletigt.
Och ikväll ska jag till mina små pojkar och vakta dom, tussar.

Här är två fagra flickor som jag längtar efter så mkt att jag spricker, mina fina systrar.
Snart snart snart ska vi kramas, tjaffsa, gosa och vara i samma land igen.
Jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag älskar dig dunder mycket och längtar efter at gos pussas tjaffsas och kramas!!!

2009-07-02 @ 23:36:52
URL: http://ebbasvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0