Jag har ju trots allt världens bästa familj!

Ligger helt tom i sängen, vill int göra något.
Bara att flygresan på torsdag blir inställd, och att alla flyg mellan Barcelona - Sverige försvinner helt.
Jag sover mestadels av tiden, vill inte gå runt och tänka " sista gången" hela tiden...
Packningen är långt ifrån klar, men jag orkar inte...
Klockan 6 ska jag dock möta Tone och köpa mat inför grillningen imorgon, sista kvällen på takterassen blir det.

MEN, så hittar jag bilder ifrån familjens resa i Nice, och lit längtatrådar i kroppen skriker efter min familj.
Familjen gör allt lättare och jag saknar er alla oändligt mycket.
(här är lite bilder på min fina syster och Mamma, kul att de kommer vara brunare än mig)





Ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0