Depp

Imorse vid 7 väckte john och Mohlin mig för att säga hejdå "Vi ses i sthlm om 1 1/2 vecka, BURR!
En halvtimme senare var det dags igen, vår käre Sambo Izmir sa hejdå och lämnade Barcelona.
När han hade stäng dörren satt jag bara helt tom och trött i sängen.
Jag vill inte röra mig en millimeter idag, är bara så himla ledsen över att åka hem!

Men jag Måste gå till bankomaten, jag måste börja packa, jag måste fixa lägenheten.

Istället väljer jag nu att ta min bok och lägga mig i badkaret som vanligt.
Lyssna på forever young och bara plågas.

Ikväll ska jag dock ta mig i kragen och åka till Camp Nou och välkomna Zlatan.
ett gratisjippo inne i den enorma arenan kan nog bli ganska kul.

Kommentarer
Postat av: Syster!

Tänker på dig min älskade syster!

Hälsa min man zlatan ikväll! Älskar dig

2009-07-27 @ 19:13:04
URL: http://ebbasvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0