Bränd..igen!

Smärta...
I förrgår var vi ute och svirade på stan, och när klubben stängde kom vi på den geniala iden att sova på stranden.
Sagt och gjort, jag och en vän tog filtar och kuddar och somnade!
Vaknade upp i den heta solen för att sen ligga på stranden hela dagen för att sola.
Utan solskyddsfaktor och degig efter 2 timmars sömn.
Nu lider jag, jag höll ena armen över huvudet nästan hela dagen, och underarmen är ju inte van vid att få så mycket sol på sig.
Brännan blev ett rött/lila/blått resultat och jag sover med frysvaror under armen om natten.
Jag ska aldrig sola med armen över huvudet igen, aldrig!!!

Idag är det mulet och det tackar jag fan för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0