Blandband!

Just nu springer antagligen Teresia & Carro runt pa Londons gator och gor deras enorma garberober storre och storre.
Onskar sjalvklart att resan hade gatt hit, men har har ni redan halsat pa!

sjalv njuter jag av denna fina stad under min ledighet!
Jag solar och chillar mest, kvallarna pa terassen blir fler och fler.
Chocken over vara nya grannars pahitt blir storre och storre!
Idag borjade vi med sololja med 0 solskyddsfaktor, nu javlar ska det stekas kara vanner.

Och sjalvklart ar jag extra glad idag eftersom det ar Nasty ikvall, alskade nasty!
Hur jag jag dampa mandagsangesten i Sverige?! Kara vanner, ni far stalla upp och tokfesta varje mandag!
Min kara far fragade i veckan om jag har fatt problem med spriten vilket gjorde lite ont - sa det ska ni veta att jag inte har fatt!
Det ar mer sadant i Barcelona men inte sa jag kommer sluta upp som en liten alkis-Anna!
Sen kommer jag ju hem snart, da blir livet lugnare.

Ses snart Sverige.


Kommentarer
Postat av: elin

anna jag saknar dig.. jag vill tillbaka.. jag vill vara med. Bråka om vem som tog vems mat och vilken som ska gå ner till pakisen.. fan anna idag mår jag skit av att vara här.. Kom hem NU så det känns bättre! PUSS PUSS PUSS

2009-07-07 @ 15:52:55
URL: http://hitskapengarnaskickas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0