Tjyvarnas marknad

Jaha, min vita manad sprack. och som den sprack....
Men 2 1/2 vecka ar duktigt jobbat i detta land..Sadesa!

Kvallen fick tyvar lite trakiga ibslag ocksa...
Forfesten var galant, likasa med allt dansande och gratis drinkar pa City Hall...
men tyvar blev Frida ranad mitt framfor vara ogon pa promenaden fran forfesten till city Hall..Sa hon forlorade mobil, nycklar, pass (?) och kort...
Sen blev felippe ranad nar vi skulle aka till efterfesten, sa han blev av med klader och pengar som lag i hans vaska...
Sen det mest pissiga, pa efterfesten hos Malin, Mathilda, malin och Karoline blev Karolin bestulen pa sin systemkamera!!!
Mysteriet dar ar att alla pa efterfesten var folk man kande!!!
Sa nu ska alla som var dar lagga 10 euro var till Karros sjalvrisk..jakla banditer!
Och smart som jag ar hade jag lagt pengar pa koksbanken som sjalvklart forsvann, dock bara 5 euro...
Inte 150 euro som sist.
sen fick en och annan varning fran jobbet pga av festandet...illa!

MEN, kvallen var iallafall kul salange vi var pa City Hall..
Nu ar det helg och jag ska inte rora mig en centimeter ikvall...hua!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0