Nytt Ar!

Jaha, 2009.
Och vilket gungade nyar jag hade. Allt borjade med middag i lagenhet nr 1, efter middagen gick vi till lagenhet nr 2 i lagenheten mittemot...Dessa delar av nyarsaftonen var mycket bra! Sen gick vi alla mot placa catalunya for att fira in det nya aret!
Dar blev det mycket kramar skumpa och stoj. Mestadels av min skumpa hamnade tyvar i mina ogon istallet for munnen, farliga flaskor dedar!
Sen hade ju del 3 av kvallen...Vi hade delat upp kvallen i tre delar i tre olika lagenheter men alla i samma hus..Fattar ni!
hur som, det var forst nu som man borjade dricka utan matta...
Vad sags om 7 shottar tequila i rad..Joda, efter det gick jag till kojs vid halv 2! Vaknade halv 6 dagen efter med nagra rusningar till toaletten och en hejdundrande huvudvark...
MEN, kvallen som helhet var helt underbar, fina vanner och fint folk..Me like!

Och vet ni vad...Den 1 Mars flyttar jag!
Da ska jag bli sambo med Mathilda, Malin och Elin!!! Kommer bli jatteroligt...
Eftersom jag har haft det lite jobbigt i min nuvarande lagenhet sa valjer jag att flytta ut, men det ar inga hard feelings alls...
Nu vet ni det ocksa...


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0